Elminster
Burmistrz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: Sob 13:23, 08 Lip 2006 Temat postu: Elmister |
|
|
Elimnster
Jego prawdziwy wiek jest nieznany, a data urodzin nigdzie nie została zapisana. Z opowiadań Elminstra można natomiast wywnioskować, że magii uczył się u Arkhona Starego, który żył ponad 500 lat temu zmarł w miejscu dziś zwanym Waterdeep i że był w Myth Drannor w ostatnich dniach istnienia tego magicznego elfiego królestwa. Jest wysoki, dobrze zbudowany, a zarazem niesamowicie inteligentny. Swoją długowieczność zawdzięcza mocy Mystry, choć niewielu ludzi wie czym na prawdę jest ta tajemnicza moc. Jego domeną jest magia, lecz w walce jest także skuteczny. Elminster jest doskonałym aktorem. Lubi ulegać własnym kaprysom, ale pomaga też potrzebującym. Wymierza też sprawiedliwość tym, którzy na nią zasługują.Ma złote serce, jest jednak osobą dość zrzędliwą.
S 13 +1
ZR 18 +4
BD 24 +7
INT 24 +7
RZT 18 +4
CHA 17 +3
Wjk1/Łtr2/Kpn3/Czar20/Acm5/Ep4
PW: 219
KP: 29 (Dotyk 17, Nieprzygotowany 25)
Init: +10
Atak:
+17/+12/+7 Długi miecz grzmotu +5 - 1k8 +6 / krytyk:19-20/x2
+15/+10/+5 Na dystans (czarami)
Specjalne umiejętności:
Ukradkowy atak +1k6
Odegnanie nieumarłych 6/dzień
Tajemne moce arcymaga
Niepodatność wybrańca
Zdolności Czaropodobne wybrańca
Wykrycie magii
Zwiększona budowa
Zwiększony intelekt
Korzyści z poziomu epickiego
Uchylanie
Srebrny ogień
Odporność na czar: 21
Charakter: CD
RO:
Wytrw. +17
Ref. +13
Wola: +17
Niepodatności wybrańca: Na Elminstera nie działają następujące efekty:
czarne macki Eyarda, dezintegracja. kula ognia magiczny pocisk. osłabienie umysłu, palec śmierci. Słoneczny wybuch, wykrycie myśli, zatrzymanie czasu
Najważniejsze Zdolności czaropodobne wybrańca: (1/dzień) Bezbłędna teleportacja, rozproszenie magii, prawdziwe widzenie
Czary kapłana na dzień:
4/4/3
ST czaru 16+poz. Czaru
Czary czarodzieja na dzień:
4/6/6/6/5/4/5/3/3/3/1/1/1/1
ST czaru: 21+poz. Czaru
ST czaru (wywoływanie oraz zaklinanie) 23+poz. czaru
Domy:
dwupiętrowa rezydencja za 3500sz
Meble:
szafa 100sz
miejsce na ognisko 50sz
łóżko 50sz
stół i dwa krzesła + 300sz
zestaw sztućcy - 10sz
dywan ze skóry wilka - bezcenne
Ukończone szkoły:
szkola walki
uniwersytet walki
za łączną sumę 650sz
Uzbrojenie:
miecz długi +1 - 2000sz
Zbroja pełna płytowa - 1500sz
Tarcza - 100sz
Praca
Kapitan straży
Burmistrz
Inne:
Rumak - 350
6x Piwo 18sz
3x woda 3sz
1x wino wytrawne 10sz
1x obiad 20sz
1x Ofiara na świątynię 1sz
Łącznie wydałem 9262 sztuk złota
|
|